Uśmiechnięty podwładny działa efektywniej . To frazes, jednak klimatu który widać w organizacji nie powinno się marginalizować. Jeśli jest kiepski, pojawia się retencja, podwładni nie realizują zadań , a deficyt zaangażowania w zadania przynosi problemy przedsiębiorstwu. Jaką metodą w takim razie zatroszczyć się o pozytywną atmosferę? Zapewniając zespołom czasami nieco przyjemności. Chociażby dzięki organizacji zabawy integracyjnej w formie zabawy terenowej. Dlaczego gry terenowe to świetny sposób na event dla zespołu? Przede wszystkim dlatego, że są niestandardową formą integracji. Sporo instytucji w ramach spotkań dla pracowników wybiera takie pomysły jak kręgle, wspólne wyjazdy , paintball. Podwładni bywają już zmęczeni stale takimi samymi formami eventów . Gra miejska treasure huntingGra miejska to novum – co może pracowników zaangażować i pozwala na udział w niebanalnym formie spędzania czasu. gry terenowe to również aspekt budowania zespołu. Zamiast typowego warsztatu, który zazwyczaj jest nadprogramowo obmyślany przy okazji imprezy dla firmy, elementy rozwoju zespołu i pracy nad porozumiewaniem się i zaufaniem jest szansa dołączyć w grę treasure hunting . Zespoły nawet nie zorientują się, że dzięki wspólnym zadaniom i rozgrywkom między teamami pojawią się relacje w zespole, a ludzie mocniej się dopasują. Gry miejskie umożliwiają również na dostrojenie zagadek do specyfiki pragnień graczy i samej firmy. Zadania mogą być przygotowane w oparciu o wartości organizacji, wykorzystywać misję organizacji, dla której integracja będzie przygotowywana. Eventy miejskie organizacja może zrobić nie jedynie w sytuacji imprezy dla pracujących osób – ta forma integracji funkcjonuje doskonale również jako opcja budowania wizerunku pracodawcy, metoda promocji organizacji albo jej usług, event dla współpracowników firmy.